Continuum Global Solutions levert wereldwijd met meer dan 17.000 medewerkers omnichannel contact center dienstverlening via voice en non-voice kanalen als chat, e-mail en social media.
Voor de Nederlandse markt heeft Continuum ruim 800 medewerkers in eigen loondienst die normaliter verdeeld over 2 eigen locaties, 2 managed insourcing locatie, 2 offshore locaties en meer dan 600 thuiswerkplekken elke dag verantwoordelijk zijn voor het leveren van een ultieme klantbeleving.
Onze Visie en Missie
We gaan uit van een full-service concept waarbij we technologie en gemotiveerd personeel inzetten om bedrijven, burgers (overheid) en consumenten te voorzien van de ultieme klantbeleving via alle denkelijke kanalen als voice, chat, social, e-mail etc
Continuum heeft een 100% focus op customer experience dienstverlening waarbij het leveren van flexibiliteit, hoge medewerker- & klanttevredenheid en verlaging van de end-to-end kosten centraal staan in de organisatie.
Onze focus ligt op verlagen van volumes middels business improvement en inzet van digitalisering. Zo creeren we meer tijd en aandacht voor de contacten waar het echt om gaat en waar onze collega het echte verschil kan maken
De technologie die we inzetten wordt in sommige gevallen geleverd door de opdrachtgever, maar veel vaker stellen we deze beschikbaar vanuit ons eigen platform in een Tier 4 datacenter in Nederland. image.png93.29 KB
Would you like to know more about this vendor?
Sign up for a free and non-binding iSourcing Hub account.
Signing up is easy. Enter your name and business e-mail address to proceed.
Your personal data will not be used for any other purposes.