Continuum Global Solutions

full service contact center provider (BPO)

Introductie

Continuum Global Solutions levert wereldwijd met meer dan 17.000 medewerkers omnichannel contact center dienstverlening via voice en non-voice kanalen als chat, e-mail en social media.

Voor de Nederlandse markt heeft Continuum ruim 800 medewerkers in eigen loondienst die normaliter verdeeld over 2 eigen locaties, 2 managed insourcing locatie, 2 offshore locaties en meer dan 600 thuiswerkplekken elke dag verantwoordelijk zijn voor het leveren van een ultieme klantbeleving.

Onze Visie en Missie

We gaan uit van een full-service concept waarbij we technologie en gemotiveerd personeel inzetten om bedrijven, burgers (overheid) en consumenten te voorzien van de ultieme klantbeleving via alle denkelijke kanalen als voice, chat, social, e-mail etc

image.png 63.49 KB


Full service customer experience dienstverlening


Continuum heeft een 100% focus op customer experience dienstverlening waarbij het leveren van flexibiliteit, hoge medewerker- & klanttevredenheid en verlaging van de end-to-end kosten centraal staan in de organisatie.

image.png 49.6 KB


Klantcontactreductie programma

Onze focus ligt op verlagen van volumes middels business improvement en inzet van digitalisering. Zo creeren we meer tijd en aandacht voor de contacten waar het echt om gaat en waar onze collega het echte verschil kan maken

image.png 56.67 KB


Flexibele en Veilige Infrastructuur

De technologie die we inzetten wordt in sommige gevallen geleverd door de opdrachtgever, maar veel vaker stellen we deze beschikbaar vanuit ons eigen platform in een Tier 4 datacenter in Nederland.

image.png 93.29 KB

Wil je meer zien van deze leverancier?

© iSourcing Hub | Outsourcing Hub B.V.