OpenText
OpenText, is een enterprise software bedrijf en leider op het gebied van onder anderen content management en business process management oplossingen. Hiermee helpen zij organisaties maximaal voordeel te halen uit haar dagelijke operaties. OpenText levert al twee decennia haar oplossingen aan meer dan 600,000 organisaties supporting meer dan 120 miljoen gebruikers wereldwijd in 115 landen. In nauwe samenwerking met onze gebruikers, partners en analisten werken wij continue om de best mogelijke EIM (Enterprise Informatie Management) oplossingen te garanderen. Binnen Nederland is OpenText vertegenwoordig in alle sectoren. De publieke sector is een van de sterkste onderdelen met meer dan 100,000 gebruikers.
Binnen de publieke sector levert OpenText een standaard oplossing genaamd DigiGov.
DigiGov biedt geïntegreerde informatiemanagement-mogelijkheden, zodat overheidsmedewerkers zich kunnen concentreren op hun belangrijkste taak: burgers van dienst zijn. Door meerdere OpenText™ producten te combineren en vooraf te configureren, is een snelle ROI vaak binnen enkele weken in plaats van maanden of zelfs jaren gerealiseerd. DigiGov bevat geconfigureerde processen die veel gebruikt worden binnen de overheid, waardoor de implementatie efficiënt verloopt. De bibliotheek (repository), die zich aanpast aan de unieke eisen van elke overheidsorganisatie, heeft meer dan 22 standaardprocessen en verkort daarmee de implementatietijd drastisch. Standaard-processen zijn onder andere klachtenbehandeling voor burgers, subsidie-aanvragen en bezoekplanning.
DigiGov biedt geïntegreerde informatiemanagement-mogelijkheden, zodat overheidsmedewerkers zich kunnen concentreren op hun belangrijkste taak: burgers van dienst zijn. Door meerdere OpenText™ producten te combineren en vooraf te configureren, is een snelle ROI vaak binnen enkele weken in plaats van maanden of zelfs jaren gerealiseerd. DigiGov bevat geconfigureerde processen die veel gebruikt worden binnen de overheid, waardoor de implementatie efficiënt verloopt. De bibliotheek (repository), die zich aanpast aan de unieke eisen van elke overheidsorganisatie, heeft meer dan 22 standaardprocessen en verkort daarmee de implementatietijd drastisch. Standaard-processen zijn onder andere klachtenbehandeling voor burgers, subsidie-aanvragen en bezoekplanning.
Alle relevante informatie wordt automatisch vastgelegd en als metadata aan dossiers gekoppeld, waardoor overheidsmedewerkers de archieven snel, gemakkelijk, veilig en conform de wetgeving kunnen beheren.
DigiGov herkent dossiers automatisch via inkomende berichten, beleidsdocumenten en projectdocumentatie. Het systeem haalt bekende informatie automatisch naar boven wanneer deze relevant kan zijn voor de medewerker, classificeert met behulp van kunstmatige intelligentie inkomende berichten en wijst deze, waar mogelijk, toe aan relevante dossiers. Met single data-entry verlopen administratieve werkzaamheden razendsnel en kunnen medewerkers hun tijd inzetten om burgers te helpen.