ilionx
experts in eenvoud
ilionx is een Nederlandse middelgrote IT-dienstverlener. Als digital business partner helpen wij je graag vandaag kansen creëren, die je morgen kunt realiseren, zodat je overmorgen succesvol blijft.
Wat onze mensen belangrijk vinden is waar ilionx voor staat! Een open en informele sfeer waarin collegialiteit en communicatie sleutelwoorden zijn, met de menselijke maat als uitgangspunt.
Onze organisatie
Sinds 2002 ondersteunt ilionx haar klanten als digitale partner in hun digitale transformatie. Door de jaren heen is ilionx uitgegroeid tot een organisatie met een landelijke dekking door 8 vestigingen in Nederland. Met haar 900 medewerkers kunnen wij lokaal impact maken.
Markten
De impact wordt voornamelijk in de markten zorg, zakelijke dienstverlening, overheid en finance gemaakt.
Expertises
ilionx is uniek door alle expertises die wij onder één dak hebben. Niet alleen hebben wij technische kennis en expertise in huis, maar slaan wij ook de brug tussen IT en de mens.
Onze organisatie
Sinds 2002 ondersteunt ilionx haar klanten als digitale partner in hun digitale transformatie. Door de jaren heen is ilionx uitgegroeid tot een organisatie met een landelijke dekking door 8 vestigingen in Nederland. Met haar 900 medewerkers kunnen wij lokaal impact maken.
Markten
De impact wordt voornamelijk in de markten zorg, zakelijke dienstverlening, overheid en finance gemaakt.
Expertises
ilionx is uniek door alle expertises die wij onder één dak hebben. Niet alleen hebben wij technische kennis en expertise in huis, maar slaan wij ook de brug tussen IT en de mens.
ilionx is continu in ontwikkeling. De markt verandert snel en wij ervaren dat de stroomversnelling voor veel organisaties voor complexe vraagstukken zorgt. Ilionx speelt daarom in op de volgende thema’s om organisaties weer voorop te laten lopen.
De wendbare organisatie
Hoe zet je visie en strategie om in praktische wendbaarheid? Ilionx draagt bij aan directe impact door processen, architectuur en gedragsverandering op basis van uw bedrijfscultuur in te richten. Wij zorgen voor een pragmatische aanpak met in achtneming van adoptie en verandermanagement.
De weerbare organisatie
Is uw organisatie voldoende weerbaar? Informatiebeveiliging is naast een technische, ook een juridische en culturele kwestie. Met ons multidisciplinaire team zorgen wij in vier stappen ervoor dat uw organisatie weer wendbaar is in het speelveld waarin u zich begeeft:
- Inzicht (nulmeting)
De wendbare organisatie
Hoe zet je visie en strategie om in praktische wendbaarheid? Ilionx draagt bij aan directe impact door processen, architectuur en gedragsverandering op basis van uw bedrijfscultuur in te richten. Wij zorgen voor een pragmatische aanpak met in achtneming van adoptie en verandermanagement.
De weerbare organisatie
Is uw organisatie voldoende weerbaar? Informatiebeveiliging is naast een technische, ook een juridische en culturele kwestie. Met ons multidisciplinaire team zorgen wij in vier stappen ervoor dat uw organisatie weer wendbaar is in het speelveld waarin u zich begeeft:
- Inzicht (nulmeting)
- Maatregelen
- Controle
- Acteren
Connected customer
Een klant voor het leven. Dat is het droomscenario van iedere organisatie. Maar hoe realiseer je dat in een wereld waarin digitalisering een hechte relatie met de klant steeds lastiger maakt? En waarin de connected customer de regie heeft en bepaalt hoe je met hem communiceert? Als je de klant aan je wil binden, zul je hem optimaal moeten faciliteren.
Van eenmalige klant naar een klantenbinding waar je van droomt
Iedereen weet dat klanten vandaag de dag veeleisender zijn dan ooit. Ze willen vooral snel en goed geholpen worden op het moment dat het hen goed uitkomt. Is iets niet naar wens of vinden ze niet snel wat ze zoeken? Met hetzelfde gemak stappen ze over naar de concurrent. Dat moment wil je voorkomen. Sterker nog: je wil van eenmalige klanten terugkerende klanten maken, en van terugkerende klanten ambassadeurs. Het is belangrijk dat je zoveel mogelijk over je klanten te weten komt, zodat je ze zo persoonlijk mogelijk kunt bedienen.
Connected customer: vind, bind en verras klanten
Wil je weten hoe je de juiste informatie verzamelt en vertaalt naar waardevolle inzichten? En hoe je vervolgens aan alle eisen van klanten voldoet? Wij bijten ons graag vast in deze uitdagingen zodat jij een klantenbinding realiseert waar je van droomt.
Grip op processen
Hoe loopt een proces precies?
Gaat alles wel zo efficiënt mogelijk? Kunnen we nog meer waarde halen uit data? Wij gaan graag samen met jou op zoek naar antwoorden op deze vragen, zodat jij vanuit een procesmatige aanpak succesvol kunt zijn.
Hoe loopt een proces precies?
Gaat alles wel zo efficiënt mogelijk? Kunnen we nog meer waarde halen uit data? Wij gaan graag samen met jou op zoek naar antwoorden op deze vragen, zodat jij vanuit een procesmatige aanpak succesvol kunt zijn.
Hoe krijg ik mijn processen onder controle?
Bij grip op processen draait het om inzicht, verbeteren, automatiseren en meten. Data geeft je inzicht in hoe processen lopen en waar kansen liggen voor verbetering en automatisering. Vervolgens meet je of het beoogde doel is bereikt. Met de inzichten die je hierbij opdoet, kun je de volgende verbeterslag maken. Zo krijg je processen onder controle en ben je in staat om continu te verbeteren. Op deze manier heb je de sleutel naar meer organisatiesucces in handen. Doordat wij niet alleen verstand hebben van IT, maar ook van processen en verandermanagement, kunnen wij je als geen ander helpen om grip op jouw processen te krijgen.
Digitale werkplek
Digitale werkplek
Effectief samenwerken met een digitale werkplek op maat.Met de digitale werkplek heb je goud in handen als het gaat om het effectief laten samenwerken van medewerkers. Door een eenduidige informatiestructuur creëer je overzicht, verhoog je de productiviteit en ontstaat er ruimte voor innovatie. Bovendien draagt een werkplek op maat positief bij aan het werkgeluk van medewerkers. Het inrichten van de digitale werkplek kan echter een lastige en tijdrovende uitdaging zijn.
Veilig digitaal samenwerkenDoor medewerkers ruimte en vrijheid te geven, kunnen ze hun werkplek naar eigen behoefte optimaal inrichten. Dit moet uiteraard wel in balans zijn met veiligheid, want je wil veiligheidsrisico’s zoveel mogen inperken. Met een totaalpakket-oplossing kom je in control over de digitale werkplek. Systemen, applicaties en informatie krijgen een vaste plek, zodat medewerkers effectief en veilig kunnen samenwerken. Zo maak je de weg vrij voor meer innovatie.
Van slimmer samenwerken tot meer organisatiesuccesHet inrichten van de digitale werkplek vraagt om zowel kennis als een professionele aanpak. Je hebt immers te maken met wet- en regelgeving, de nodige ISO-certificeringen én veiligheidsmaatregelen. Zie je door de bomen het bos niet meer of weet je niet waar je moet beginnen? Onze experts helpen je op weg. Terwijl jij het overzicht weer terugkrijgt, kunnen medewerkers effectiever samenwerken. Dit komt hun werkgeluk en productiviteit ten goede en uiteindelijk dus het succes van de hele organisatie.
Smart IT services
IT-omgeving als basis voor een succesvolle organisatie.
Is jouw IT-architectuur een ware jungle en ben je door de wirwar aan applicaties en data het overzicht kwijt? Dan is het de hoogste tijd voor verandering. Business en IT raken elkaar steeds meer en dat geeft aan hoe belangrijk het is om je IT-landschap toekomstbestendig in te richten. Door een eind te maken aan complexiteit, zorg je dat bedrijfsdoelstellingen op de lange termijn optimaal worden ondersteund. Hiervoor kan het bijvoorbeeld nodig zijn om je applicatielandschap opnieuw in te richten, waarbij de cloud natuurlijk een belangrijke rol speelt. Of denk aan het optimaliseren van de samenwerking met verschillende IT-partners en –leveranciers, zodat je IT-omgeving altijd naar behoren functioneert. Weet je niet waar je moet beginnen? Gelukkig sta je er niet alleen voor.
IT-omgeving als basis voor een succesvolle organisatie.
Is jouw IT-architectuur een ware jungle en ben je door de wirwar aan applicaties en data het overzicht kwijt? Dan is het de hoogste tijd voor verandering. Business en IT raken elkaar steeds meer en dat geeft aan hoe belangrijk het is om je IT-landschap toekomstbestendig in te richten. Door een eind te maken aan complexiteit, zorg je dat bedrijfsdoelstellingen op de lange termijn optimaal worden ondersteund. Hiervoor kan het bijvoorbeeld nodig zijn om je applicatielandschap opnieuw in te richten, waarbij de cloud natuurlijk een belangrijke rol speelt. Of denk aan het optimaliseren van de samenwerking met verschillende IT-partners en –leveranciers, zodat je IT-omgeving altijd naar behoren functioneert. Weet je niet waar je moet beginnen? Gelukkig sta je er niet alleen voor.
Stabiele IT-omgeving waarop je kunt bouwen
Met vakinhoudelijke kennis op het gebied van techniek en business staat er binnen ilionx een multidisciplinair team voor je klaar. We kennen de uitdagingen van jouw business en weten hoe je deze vertaalt naar nieuwe mogelijkheden. We bieden ondersteuning bij ieder denkbaar vraagstuk en zo werken we samen aan een stabiele IT-omgeving waarop je kunt bouwen. Het resultaat? Terwijl je IT-landschap houvast geeft, heb jij alle ruimte om je blik op de toekomst te richten en volop te innoveren. Op naar meer organisatiesucces.
Met vakinhoudelijke kennis op het gebied van techniek en business staat er binnen ilionx een multidisciplinair team voor je klaar. We kennen de uitdagingen van jouw business en weten hoe je deze vertaalt naar nieuwe mogelijkheden. We bieden ondersteuning bij ieder denkbaar vraagstuk en zo werken we samen aan een stabiele IT-omgeving waarop je kunt bouwen. Het resultaat? Terwijl je IT-landschap houvast geeft, heb jij alle ruimte om je blik op de toekomst te richten en volop te innoveren. Op naar meer organisatiesucces.
“In onze business gaat het erom dat je verder denkt over de rol van IT, de implementatie ervan en de innovatiekansen die zich aandienen. Hoe laat je een applicatie landen in de bestaande infrastructuur, maar ook bij gebruikers? Hoe speel je in op trends als 'connected customers' en 'digitale werkomgevingen'? Wij denken mee en zetten graag die ene stap verder!”