Frontline Solutions

Wij zorgen dat klantcontact werkt!

Frontline Solutions is een system integrator met een specialisatie op klantcontact. Onze partners zijn toonaangevende leveranciers van software om klantcontact efficiënter en met een hogere klant- en medewerkertevredenheid uit te voeren. Partners zijn o.a. Genesys, Amazon, Verint, 24Sessions, Speakup, Tracebuzz, AssistYou Texas Digital en Xdroid. Frontline Solutions verzorgt de implementatie, ontzorgt qua support en beheer en helpt met het optimaliseren. Wij zorgen dat klantcontact werkt!

Wil je als bedrijf succesvol zijn en blijven dan is het hebben van een onderscheidende klantenservice een voorwaarde. Voor veel bedrijven is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe vind en houd je bijvoorbeeld de juiste gekwalificeerde medewerkers? Hoe help je jouw klanten op het juiste moment en met welke middelen? Welke technologie heb je nodig om klantcontact optimaal en efficiënt in te richten?

Met onze ervaring van meer dan 30 jaar, weten we dat de branche nooit stil staat. De technologie ontwikkelt zich razendsnel en (persoonlijk) klantcontact is belangrijker dan ooit. Met die technologie kunnen wij je helpen.


Klantcontact oplossingen


Door de juiste inzet van onze oplossingen stijgt de klanttevredenheid, werk je efficiënter en dalen de kosten. Wij bieden hiervoor onder andere de contactcenter oplossingen van Genesys en Amazon Connect. Met aanvullende software oplossingen van bijvoorbeeld Verint, 24Sessions, AssistYou en Tracebuzz en een scala aan diensten ondersteunen wij voor onze klanten de volledige customer journey.

Klantcases


Op onze website staat een groot aantal klantcases. Een aantal hiervan lichten wij hier graag uit.

Roompot: In een maand tijd het contactcenter naar de cloud
Onder hoge tijdsdruk een on premise contactcenter applicatie vervangen door de cloudversie? Bij vakantiewoningen-keten Roompot is het gelukt. Opmerkelijk: het project werd volledig online gemanaged. Lees meer

Movenience is klaar voor de toekomst met Genesys Cloud
Na een aantal jaar sta je met je organisatie op een punt dat je iets moet met je IT-zaken. Herkenbaar? Dit was ook het geval bij Movenience. De innovatieve onderneming, gespecialiseerd in mobiliteitsgerelateerde betaalservices, koos voor applicaties uit de Cloud. Zo ook voor hun klantenservice. Lees meer

Royal FloraHolland: Een bloeiende samenwerking
Hoe moderniseer je het klantcontact centrum bij een coöperatie waarvan de eigenaren voor een belangrijk deel ook de klanten zijn? Ook nog eens één van de oudste bedrijven van Nederland, uitgegroeid naar een miljardenbedrijf, onder meer door fusies. Dit is het verhaal van Royal FloraHolland waar de handel in bloemen steeds digitaler wordt en het klantcontact verhuist naar de cloud. Lees meer

Proud Experts: Het gebruiksgemak van Genesys Cloud is ongekend
Proud Experts is een begrip in de markt als volwaardige Business Process Outsourcing (BPO) organisatie met ruim 360 medewerkers. Ze zijn expert in het overnemen van front-, mid- en backofficeactiviteiten. De managed outsourcing kenmerkt zich door meer efficiëntie en flexibiliteit, een hogere klantbeleving en naadloze technische integraties. Zij verzorgen bedrijfsprocessen uit naam van opdrachtgevers uit (vooral) de financiële branche. Ontzorging, flexibiliteit, maatwerk en samenwerking beschrijven de meerwaarde van dit alsmaar groeiende bedrijf. Hoe draagt een klantcontactoplossing uit de cloud – Genesys Cloud – bij aan het succes van Proud Experts?Lees meer

Whitepapers

Op onze website staat een groot aantal whitepapers. Een aantal hebben wij hier uitgelicht.

De perfecte klantreis
De perfecte klantreis.. dat klinkt als een mooi ideaalbeeld. Heb jij hem al eens gehad bij bedrijven; die ideale reis zonder hindernissen en hobbels, zonder oponthoud en frustraties? En hoe zit dat bij jouw organisatie?

Wanneer zijn bedrijven succesvol met het bieden van een opvallend goede customer experience? Dat proces – hoe lever je écht goede ervaringen aan klanten – wordt steeds uitdagender. Klanten stellen steeds hogere eisen. En organisaties hebben te maken met veranderingen die steeds sneller na elkaar komen. Wanneer ze willen inspelen op die veranderingen, stuiten ze op de complexiteit van hun processen. Of zit oude technologie in de weg. Lees meer

Hoe kies je de juiste cloud contact center partner?
Cloud contact center platforms zijn inmiddels volwassen en dat maakt het makkelijker om bedrijfskritische systemen te verhuizen naar de cloud en te profiteren van de voordelen in flexibiliteit, schaal en kosten.

Begin met een betrouwbare partner met een breed aanbod aan toepassingen en die helpt kiezen uit alle opties voor service, oplossingen en nieuwe functionaliteit. Hoe realiseer je deze voordelen? Hoe begin je aan de onvermijdelijke verhuizing van het contact center naar de cloud? Lees meer



© 2022 iSourcing Hub | Outsourcing Hub B.V.