Content Guru

Engagement made easy

Content Guru is leverancier van storm Cloud Contact Center-services, een cloud-oplossing voor klantcontact. Met storm is klantcommunicatie over alle kanalen (telefoon, sms, chat, social, media, Whatsapp) heen te integreren met bestaande applicaties die in organisaties worden gebruikt zoals Workforce Management, CRM en financiële applicaties. Ook werkt storm Cloud Contactcenter uitstekend samen met bestaande telefonie omgevingen.
storm Cloud Contactcenter services worden geleverd vanuit de cloud. Het enige wat nodig is, is een internetverbinding en een device.


Content Guru werd opgericht in 2005 en is sindsdien een pionier in de markt voor cloudgebaseerde omnichannel oplossingen. Content Guru is ook de thuisbasis van Europa’s grootste communicatie-integratieservice: storm®.

Content Guru heeft kantoren in het Verenigd Koninkrijk, de VS, Nederland, Japan en Duitsland. Onze bekroonde clouddiensten vormen één van de grootste contactcenter-oplossingen ter wereld. Onze klanten komen uit sectoren variërend van nutsbedrijven en reisorganisaties tot financiële instellingen en de overheid en behoren tot de grootste organisaties ter wereld, zoals EDF Energy, Sodexo, Rakuten, Binckbank, Fleurop, Sodexo, Stedin, Chubb, G4S, Feenstra en de National Health Service (NHS) van het Verenigd Koninkrijk. Een aantal van onze Nederlandse klanten zijn Fleurop, Stedin, BinckBank, Moneyou en Feenstra.




© 2022 iSourcing Hub | Outsourcing Hub B.V.