Sovereign Cloud: hype of must-have?! Neem deel aan ons 7e iSourcing Hub LIVE event op 2 juli van 9.30 tot 11.00, of kijk de opname op een later moment.
Met sprekers van Atos (Maurice Hoeneveld), Schuberg Philis (Kim van Wilgen) en T-Systems (Emily Glastra). Meer informatie en gratis deelname via LinkedIn.

Bizure

Specialist in Azure, Data en Office 365 beheer


Modern Service Management draait bij Bizure om slim, voorspelbaar en gebruiksvriendelijk IT-beheer. Geen ouderwetse helpdesk, maar een moderne aanpak die gebruikmaakt van nieuwe technologieën, agile methodes en een focus op continue verbetering. Zo zorgen we voor grip, tevreden gebruikers en zichtbare vooruitgang.

Onze aanpak levert aantoonbaar resultaat:
  • Een Secure Score van 80%
  • Gemiddeld 20% lagere Azure-consumptie
  • Een XLA-score van 6 uit 7 – gebruikers die de samenwerking waarderen


We combineren Modern Service Management met een eXperience Level Agreement (XLA). Want niet alleen de techniek moet kloppen, de ervaring moet net zo goed zijn.

Over Bizure: 

  • Opgericht in 2015 
  • Moederbedrijf: TeamValue Group
  • Hoofdkantoor in Zwolle 
  • 25 consultants met expertise in:
    • Proces & Samenwerking 
    • Data & Inzicht 
    • Cloud & Schaalbaarheid 
  • ISO 9001 en ISO 27001 gecertificeerd 
  • Microsoft Solutions Partner

Wat is Modern Service Management bij Bizure?

Onze aanpak draait om voorspelbaarheid, waarde en beleving. We beheren niet alleen je Microsoft-omgeving, we zorgen dat alles samenwerkt, blijft draaien én goed aanvoelt. Voor eindgebruikers én voor IT.

We bieden proactief beheer van o.a.:
  • Microsoft 365 en Modern Workplace
  • Azure-omgevingen (cloud, databases, data platforms)
  • Cloud Security & Identity Management
  • DevOps-ketens en applicatieplatforms
  • Data & AI-oplossingen

Dankzij onze smart monitoring & alerting houden we continu vijf cruciale domeinen in de gaten:

🔹 Quality – Is je IT-omgeving betrouwbaar, snel en prettig in gebruik? Wij bewaken de prestaties en zorgen dat alles werkt zoals het hoort. 
🔹 Cost management – We houden grip op kosten door slim in te richten en actief te adviseren. Zo haal je meer uit je budget zonder verrassingen achteraf.
🔹 Security – Altijd veilig, altijd actueel. Met onze securitymonitoring voldoen systemen aan de laatste standaarden. 
🔹 Resilience – We zorgen dat jouw IT snel herstelt bij verstoringen. Proactieve checks en slimme inrichting maken jouw landschap robuust en flexibel.
🔹 No hassle KPI – Minder gedoe, meer gemak. Jij ervaart rust in de operatie en wij zorgen voor heldere communicatie, slimme coördinatie en een samenwerking die loopt zoals het hoort.


Servicedesk

Onze servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor gebruikers die ondersteuning nodig hebben bij IT-diensten. We lossen vragen en storingen snel op, en zorgen dat gebruikers soepel door kunnen. Dankzij korte lijnen en nauwe samenwerking met andere teams blijft de ondersteuning menselijk en effectief.

Incidenten & Changes

  • Incidenten zijn verstoringen die we zo snel mogelijk verhelpen. Via onze Support Portal houden we je continu op de hoogte. In de bijlage vind je de indeling van incident-classificaties.
  • Changes (P3) zijn geplande wijzigingen. Deze voeren we gecontroleerd door, inclusief toelichting op impact en planning. De klant of opdrachtgever geeft altijd vooraf akkoord, met inzicht in CAPEX en OPEX.

Zo werken wij samen

Bizure vervult een regierol in de IT-dienstverlening, en doet dat:
  • Volgens Europese wet- en regelgeving
  • In nauwe samenwerking met het functioneel beheerteam
  • Op basis van Agile/Scrum
  • Met een eerlijke, kritische houding

  • Door actief mee te denken en concrete tips te geven

Wij werken op basis van eXperience Level Agreement (XLA)

IT-ervaring is net zo belangrijk als IT-prestaties. Daarom werken wij niet alleen met SLA’s, maar ook met XLA’s: eXperience Level Agreements.

Naast technische responstijden meten we:
  • Hoe tevreden gebruikers zijn over de oplossing
  • Of ze goed geïnformeerd werden tijdens het proces
  • Of de afhandeling helder, snel en professioneel verliep

Deze inzichten gebruiken we om onze dienstverlening continu te verbeteren en om jouw organisatie telkens een stap vooruit te helpen. Zo leveren we waarde op elk niveau: van IT tot eindgebruiker.

Azure expertise als basis

Azure is de rode draad in alles wat we doen. Bizure is specialist in Azure en Microsoft 365 beheer. Al onze klanten draaien op Azure en vanuit TeamValue Group zijn we erkend Microsoft Solution Partner voor Digital & App Innovation en Data & AI.

Waarom kiezen voor Bizure?
✔ Focus op beleving én prestaties: XLA + SLA
✔ Proactief beheer van je complete Microsoft-stack
✔ Slimme monitoring op kwaliteit, veiligheid en stabiliteit
✔ Persoonlijke aanpak, korte lijnen, vaste mensen
✔ Continu inzicht in de waarde van je IT-dienstverlening

Over Bizure  

Bizure is een dochteronderneming van TeamValue Group en opgericht door Anton Cnossen. Wat begon aan de keukentafel in Zwolle heeft inmiddels een stevige basis met meer dan 25 consultants en vestigingen in Zwolle en Utrecht.

Benieuwd wat Bizure voor jouw organisatie kan betekenen? Neem contact op met Anton Cnossen of Marco van der Steijle.

© iSourcing Hub | Outsourcing Hub B.V.