Acknowledge

passie voor uw resultaat

ICT menselijk maken

Wij denken proactief mee met het optimaliseren van werkprocessen en het realiseren van het ICT beleid in jouw organisatie. Dit doen we met de inzet van technologische innovaties, het inrichten van de juiste processen en het inzetten van een resultaatgerichte ICT-dienstverlening. 

Dankzij onze ervaring en de inzet van verschillende expertises zijn wij in staat om het gehele proces uit handen te nemen, van oriëntatie tot implementatie. Zo verbinden we samen mensen, organisaties en technologie en maken groei mogelijk. Heb jij een ICT-uitdaging, ben je benieuwd naar onze diensten of wil je graag inzicht krijgen in je ICT-omgeving? Wij vertellen je graag meer over onze dienstverlening! 

Onze missie is: “Wij willen organisaties doeltreffender maken. Acknowledge verbetert de kwaliteit van leven door inzet van een gecombineerd aanbod van vooruitstrevende technologie, slimme diensten en krachtige oplossingen. Door deze combinatie verbeteren en versimpelen we de dagelijkse activiteiten van mensen en organisaties.” 

Onze missie vertaalt zich in een sterk portfolio aan diensten, oplossingen en technologie op het gebied van informatiemanagement en ICT. Veel organisaties kennen grote uitdagingen op het gebied van ICT en technologie. Door ons uitgebreide portfolio zijn we een full service partner. 
 
Met ruim 300 gekwalificeerde medewerkers, verdeeld over meerdere disciplines, ondersteunen wij u integraal op ICT gebied. Door onze drie business lines ICT Solutions, Service Solutions en Business Solutions gecombineerd in te zetten optimaliseren wij uw ICT vanaf de infrastructuur tot aan uw (e-)business. 
 
 Wij zorgen ervoor dat: 
  • Uw dagelijkse bezigheden vereenvoudigd worden
  • Uw ICT en kosten beheersbaar worden
  • Uw bedrijfsprestaties verbeteren

Onze activiteiten richten zich sterk op onze passie voor uw resultaat: zeer klantgericht, persoonlijk en duidelijk toegespitst op uw behoeften. We kijken niet alleen naar techniek maar ook naar processen, middelen, uw clienten en de medewerker(s) zelf. We stellen ons hierbij de volgende vragen:
  • In welke mate ondersteunen diensten en/of oplossingen de primaire activiteiten van onze klanten? 
  • Hoe draagt dat bij aan een verbetering of vereenvoudiging van de dagelijkse werkzaamheden van uw medewerkers? 
  • Hoe krijgt uw organisatie door strategische inzet van technologie meer grip op de markt?

© iSourcing Hub | Outsourcing Hub B.V.