Detron

ICT voor Samenwerkers

Anno 2020 is Detron een grote Nederlandse, onafhankelijke ICT dienstverlener, met circa 500 medewerkers, verdeeld over 4 locaties en met een jaaromzet van ongeveer 90 miljoen euro. Detron beschikt over een bewezen trackrecord op het gebied van managed dienstverlening, helpdesk & support, housing, hosting, cloud (public, private & hybrid), werkplekbeheer en gebruikersondersteuning (onsite en remote), security, netwerk connectiviteit en geïntegreerde vast-mobiel communicatieoplossingen.

Klaar voor de toekomst
Evolutie en innovatie binnen het portfolio en de ICT markt hebben ertoe geleid dat Detron een moderne outsourcing partner is, die haar klanten optimaal ondersteunt bij hun gevarieerde en vaak snel veranderende ICT behoeften. De rol van Detron is in de tijd veranderd van technisch dienstverlener naar strategisch partner voor organisaties. 
De evolutie van onze diensten heeft er ook toe geleid dat ook een diversiteit aan (cloud) diensten van derde partijen zoals bijvoorbeeld Azure, Office 365 en SaaS applicaties, integraal aangeboden worden aan onze klanten. Detron is hierdoor in staat om ook u optimaal te ondersteunen bij de innovatie van uw ICT diensten. Legacy applicaties en (publieke) cloud diensten kunnen naadloos worden geïntegreerd en nieuwe ontwikkelingen op cloud gebied kunnen eenvoudig worden toegevoegd. 

Veilig werken
Detron positioneert haar diensten rondom de gebruiker, zodat uw medewerkers (en/of externe gebruikers) altijd en overal over de juiste data en applicaties beschikken en zo efficiënt en plaats onafhankelijk kunnen werken. Omwille van een veelvoud aan apparaten en de toenemende wens om altijd en overal de beschikking te hebben over informatie, is de beveiliging van data essentieel. Detron biedt hiervoor een grote diversiteit aan maatregelen; ondermeer verschillende endpoint management oplossingen voor het beveiligen van data en devices. Zo is uw data beschermd en voldoet u aan wet- en regelgeving. Detron werkt volgens beproefde processen en beschikt over de juiste certificeringen: ISO9001, NEN7510, ISO27001. 

Regie
De moderne beheerorganisatie die werkt volgens ITIL richtlijnen en fungeert als één ‘loket’. Daarmee garandeert Detron de hoge kwaliteit van de dienstverlening. Zo krijgt u de beschikking over een kundige servicedesk en een ervaren beheerafdeling die desgewenst 24*7 beschikbaar is. Op basis van monitoring meldingen en onze uitgebreide kennis en ervaring adviseert Detron u pro-actief over aanpassingen van uw ICT, om de continuïteit te garanderen. Ondersteunend aan de processen beschikt Detron over een professionele servicemanagement applicatie, die een gebruikersportal biedt met inzage in tickets, self service, self help, FAQ en Q&A.

Adoptie
Detron heeft een adoptie-programma ontwikkeld voor gebruikers, daar waar het functionele veranderingen binnen de werkplek en het applicatielandschap betreft. Bijvoorbeeld bij het inzetten van Office 365, waarbij het juist inzetten van de additionele toepassingen van het platform, toegespitst op de behoeften en processen van de organisatie, waarde verhoogd. 

© 2020 iSourcing Hub BV. Alle rechten voorbehouden

Privacybeleid Algemene voorwaarden